Du schönes Norwegen!

Der Blick in den Fjord

Eine meiner Reisen führte mich mit dem Schiff nach Norwegen. Zum Glück hatte ich meine Kamera dabei. Die Natur ließ mich staunen.

Alles ist so groß, so weit und so grün in Norwegen. Immer wieder unterbrach ich meinen Spaziergang und schaute mir meine Umgebung an. Das beruhigt das Herz, klärt den Geist und wir fühlen uns wieder mit uns verbunden.

  • Der Blick in den Fjord
    Der Blick in den Fjord

 

 

2 Gedanken zu „Du schönes Norwegen!

  1. For et utrolig vakkert land du har reist til:

    Pakke ting og tang,
    hoppe inn i bilen,
    tar datterin din og starte bilen…
    Veien skal tar deg imot Nord,
    hjertet blir glad og hopper
    jo mer du nærmere deg riket.

    Fjellet ved siden, blir størrer og stolt…
    Solen kommer ut og speiler seg i vannet.
    Øyene diner stråler mer og mer
    Blå himmelen og kulde luften
    kalles deg hjem hvor du føler deg fri…

    Bekjymre deg ikke når det regner,
    din kjærlighet til landet tåler enhver vær.
    Om du er i Bergen, Bodø, Oslo eller Geiranger.
    Hva du bære in i hjertet
    går du ikje glipp av mer….

    <3 Noreg

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.